کسب درآمد از وبلاگ با فروش بک لینک

تابحال به این فکر کردید که هدف یک وبلاگ ساده که هیچ گونه محصول برای فروش و خدماتی که منجر به درآمد شود چرا تاسیس شروع به فعالیت میکند؟

بسیاری از افراد هستند که با علم بر این که میتوان به سادگی با تاسیس یک وبلاگ آن هم به صورت کاملا رایگان و شروع به فعالیت بسیار کمی در آن میتوانند بعد از گذشت مدتی از طریق وبلاگ خود به کسب درآمد برسند اقدام به ثبت وبلاگ آن هم به صورت گسترده میکنند! و بعد از مدت بسیار کمی به درآمد های خوبی هم میرسند!

راهکار به شدت ساده میباشد فقط کافیست در یکی از سیستم های وبلاگ دهی ثبت نام کنید و به صورت رایگان وبلاگ خود را ایجاد کنید.

  • سامانه وبلاگ دهی پیشنهادی ما : سایت آریا میباشد که امکانات کاملی را در اخیار کاربران قرار میدهد.

سامانه وبلاگ دهی سایت آریا

بک لینک چیست؟

به طور خلاصه بک لینک را میتوان لینکی جهت انتقال از یک صفحه به صفحه دیگر و یا یک سایت به سایتی دیگر دانست. پیشنهاد میکنم برای اطلاعات بیشتر درباره بک لینک مقاله بک لینک چیست را مطالعه کنید.

کسب درآمد از فروش بک لینک

زمانی که وبلاگ خود را تاسیس کردید میتوانید با استفاده از مطلب گذاری برنامه ریزی شده امتیاز وبلاگ خود را افزایش دهید. و پس از مدت بسیار کمی با مراجعه با لینک ساز و ثبت وبلاگتان در لیست فروشندگان بک لینک به راحتی درآمدی غیر فعال داشته باشید که میتواند پس از گذشت مدتی به ارقال بسیار بالایی برسد.

تعرفه لینک ساز

در لینک ساز شما میتوانید هر مبلغی را برای انتشار بک لینک در وبلاگتان را از مشتری دریافت کنید و جالب است که بدانید:

لینک ساز هیچگونه مبلغی در ازای فروش های شما از شما درخواست نمیکند!

به زبان دیگر تمام مبلغ پرداختی توسط خریدار به حساب شما واریز میشود!

در آخر مجددا از شما عزیزان دعوت به همکاری با مجموعه لینک ساز می نماییم. و همچنین شما فروشندگان میتوانید از طریق تماس با پشتیبانی لینک ساز از تخفیفات ویژه در خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی استفاده کنید.