خرید بک لینک و رپورتاژ از سایت فروشگاهی

خرید بک لینک از سایت فروشگاهی

خرید رپورتاژ آگهی از سایت فروشگاهی

تبلیغات بنری در سایت فروشگاهی

 

جهت خرید بک لینک و رپورتاژ با موضوع شرکتی و دیگر موضوعات مشابه میتوانید از سایت لینک ساز اقدام به خرید کنید .

لینک ساز سامانه ای هوشمند ، جهت خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ آگهی می باشد .

 

https://linksaz.net/

 

 

آشنایی با بک لینک

به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک «بک لینک» ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا لینک «ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت شما شوند. External link یا لینک خارجی هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و وجه تسمیه آن هدایت کاربران به «خارج» از وب‌سایتی است که در آن حضور دارند. بک لینک یکی از عناصر مهم در سئو محسوب می‌شود.

مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید. این یک لینک داخلی است، اما اگر همین لینک را به یک وبسایت معتبر دیگر می‌دادیم، در اینصورت گوگل این لینک را به عنوان رأی اعتماد مدیروب به سایت مزبور در نظر می‌گرفت و هرچه تعداد چنین لینک هایی برای یک سایت بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن در نزد گوگل بیشتر می‌شود. باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بک لینک اینجا کلیک کنید 

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی به نوعی خبر و گزارش تبلیغاتی می گویند که در جهت معرفی تولیدات و خدمات ارائه شده توسط شرکت ها و کسب و کارها تهیه شده و در آن دسته از سایت های خبری که از نظر میزان بازدید کاربران، آمار بالایی دارند انتشار می یابد. در واقع، رپورتاژ نمونه ای از انواع مختلف آگهی های تبلیغاتی به شمار می رود که معمولا در قالب یک مقاله یا گزارش نوشته شده و به طور غیر مستقیم تا مخاطب هیچ‌گاه حس نکند که یک متن تبلیغاتی را می‌خواند. به تبلیغ محصولات و خدماتی می پردازد که مدیران شرکت ها در نظر دارند در مسیر بازاریابی و جذب مشتریان بیشتر به معرفی آنها اقدام کنند. رپرتاژها سابقه دیرینه‌ای دارند. حتی قبل از گسترش اینترنت در کشور، از این تکنیک در تبلیغات تلویزیونی استفاده می‌شد. در واقع بیشتر تبلیغاتی که افراد مشاهده می‌کنند و در آن برای رفع مشکلات، راه‌حلی را ارائه می‌دهند که در آخر برند معرفی می‌شود. در بازار رقابتی امروز، بزرگترین شرکت ها و شناخته شده ترین برندهای دنیا از رپورتاژ آگهی برای تبلیغات گسترده تولیدات و برندهای جدید خود بهره می گیرند. تاثیرگذاری مطلوبی که این روش تبلیغاتی در معرفی کالاها و خدمات و کسب اعتماد مخاطبین از خود بر جای می گذارد سبب گرایش بالای مدیران بازاریابی به استفاده از این روش می گردد. رپورتاژ اغلب به شکل های گوناگونی از جمله گزارش های بی طرف، مصاحبه ها و مقالات داستان وار ارائه می شود و در تلاش است تا با ایجاد اشتیاق و تمایل و برانگیختن حس نیاز و تقاضا در مخاطبان خود، مشتریان بالقوه را به سمت بازارهای مورد نظر جذب نموده و به خرید محصولات و استفاده از خدمات ترغیب کند رپرتاژ یک متنی است که در قالب گزارش یا داستان نوشته می‌شود که در آن به معرفی محصول یا خدمات از طریق بیان مزیت‌ها به صورت بی طرفانه پرداخته می‌شود تا مخاطب هیچ‌گاه حس نکند که یک متن تبلیغاتی را می‌خواند.
برای اطلاعات بیشتر در مورد رپورتاژ اینجا کلیک کنید