بهترین سایت خرید بک لینک

این روز ها در سطح اینترنت سایت هایی را میتوان یافت که به صورت گروهی و پکیج های متغاوت اقدام به فروش بک لینک میکنند و میتوانند بک لینک شمارا در داخل سایت و وبلاگ هایی به صورت انبوه قرار دهند. و شما فقط علم بر این دارید که قرار است لینک سایت شما در تعداد مثلا 20 سایت قرار داده شود اما چه تضمینی بر کیفیت سایت های منتشر کننده برای لینک شما وجود دارد؟ ایا قبل از سفارش تمامی سایت ها را به صورت کامل بررسی کرده اید؟

سامانه هوشمند خرید بک لینک

لینک ساز، زمانی که حرف از خرید بک لینک به صورت حرفه ای به میان می آید شما نیاز دارید که قبل از خرید بک لینک سایت منتشر کننده را به خوبی بررسی کنید، تا بهرین انتخاب را داشته باشید. اما این کار ممکن است زمانگیر باشد و شما وقت کافی را برای انجام این فراید ها نداشته باشید. اینجاست که پای سامانه هوشمند لینک ساز به میان می آید. سامانه هوشمند لینک ساز دارای لیستی کامل از سایت هایی میباشد که فروشندگان بک لینک سایت خود را به ثبت رسانده اند. و سامانه لینک ساز قبل از قرار دادن سایت ها در لیست به صورت کامل آن ها را بررسی میکند و اطلاعات حاصله را در اختیار خریدار قرار میدهد.

سامانه هوشمند خرید بک لینک و رپورتاژ

خرید بک لینک ارزان

نکته حائز اهمیت در مورد لینک ساز پایین بودن نرخ بک لینک حتی پایین تر از خرید مستقیم از فروشنده میباشد! این اتفاق به دو دلیل به وجود آمده است:

  1. لینک ساز از فروشنده های در زمان فروش بک لینک هیچ گونه پورسانتی دریافت نمیکند و سیاست های کاری مختص به خود را داراست.
  2. فضای رقابتی میان فروشندگان باعث کاهش قیمت ها جهت فروش بیشتر شده است.

مراحل خرید بک لینک

مراحل خرید بک لینک از سامانه هوشمند لینک ساز بسیار ساده میباشد.

  • ثبت نام در لینک ساز.
  • انتخاب بهترین گذینه ها جهت انتشار بک لینک.
  • ثبت اطلاعات لینک و تاریخ انتشار
  • پرداخت و انتشار در تاریخ مشخص شده