جدیدترین الگوریتم های گوگل برای سئو سایت

الگوریتم گوگل چیست؟

الگوریتم های گوگل یک سیستم پیچیده هستند که برای بازیابی اطلاعات از فهرست جستجوی خود و ارائه بهترین نتایج ممکن برای جستجو استفاده می شود.موتور جستجو از ترکیبی از الگوریتم ها و عوامل رتبه بندی متعدد برای ارائه صفحات وب بر اساس ارتباط در صفحات نتایج موتورهای جستجو ( SERPs ) استفاده می کند.در سالهای اولیه فعالیت خود ، گوگل تنها چند مورد از الگوریتم های خود را به روز کرد. در حال حاضر ، گوگل سالانه هزاران تغییر ایجاد می کند.اکثر این به روز رسانی ها آنقدر ناچیز هستند که کاملاً مورد توجه قرار نمی گیرند. با این حال ، گاهی اوقات ، موتور جستجو به روزرسانی های اصلی الگوریتمی را ارائه می دهد که به طور قابل توجهی بر SERP ها تأثیر می گذارد.

جدیدترین بروزرسانی الگوریتم گوگل

26 جولای 2021

به روز رسانی الگوریتم پیوند هرزنامه Google

گوگل اعلام کرد که یک به روزرسانی الگوریتم با هدف شناسایی و لغو پیوند هرزنامه ها در حال راه اندازی است. گوگل هشدار داد که هر سایتی که در تاکتیک های پیوند هرزنامه شرکت می کند می تواند تغییرات رتبه بندی را مشاهده کند – محتواهای حمایت شده ، مهمان و وابسته به احتمال زیاد تحت تأثیر قرار می گیرند. گوگل اعلام کرد که این به روزرسانی باید به طور کامل “حداقل” در دو هفته منتشر شود و بر چندین زبان تأثیر بگذارد.

درادامه میخواهیم به الگوریتم های مختلف گوگل بپردازیم

 الگوریتم پاندا 

الگوریتم پاندا برای جلوگیری از کپی کردن عکس و متن …..  تکراری ساخته شده است. این الگوریتم اولین بار در فوریه 2011  معرفی شد که باعث شد خیلی از سایت ها که با استفاده از سایت های دیگر بالا آمدند که عملا کلاه برداری از سایت های دیگر میکنند به گوگل گزارش دهد و  از آمدن انها به صفحه اول جلو گیری کند و سایت هایی که از طریق این الگوریتم شناسایی میشوند از طرف گوگل جریمه میشوند.

 

الگوریتم پنگوئن

این الگوریتم برای لینک و بک لینک ها است که در آوریل 2012 معرفی شد.این الگوریتم به بک لینک های خوب امتیاز مثبت و به بک لینک های بد امتیاز های منفی میدهد. گوگل امتیاز ها را نسبت به قدرت و اهمیت بک لینک ها میدهد پس با اطلاعات خوب و مفید  میتوانید بک لینک های خوبی را بدست بیاورید. (برای خرید لینک میتوانید از سامانه لینک ساز دیدن کنید)

الگوریتم مرغ مگس خوار

این الگوریتم از 26 سپتامبر 2013 معرفی شده و اسم ان بخاطر سرعت زیاد مرغ مگس خوار است و کارایی آن پیشنهادات و یا همان کلمات کلیدی که موقع جستجو  نشان داده میشود ، به طور مثال وقتی چیزی در گوگل جستجو میکنیم کلمات کلیدی پر تکرار برای ما پیشنهاد میشود.

 

برای ثبت نام در سامانه هوشمند خرید و فروش بک لینک و رپورتاژ و کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.