بک لینک چیست؟

دوره آشنایی با لینکساز| قسمت اول : بک لینک چیست؟

آشنایی با بک لینک

به زبان ساده، هنگامی‌که یک وب‌سایت به یک وب‌سایت دیگر لینک می‌دهد، یک «بک لینک» ساخته شده است. به بک لینک، inbound link یا لینک «ورودی» هم گفته می‌شود، زیرا باعث می‌شود که مردم «وارد» سایت شما شوند. External link یا لینک خارجی هم یکی دیگر از عناوین بک لینک است و وجه تسمیه آن هدایت کاربران به «خارج» از وب‌سایتی است که در آن حضور دارند. بک لینک یکی از عناصر مهم در سئو محسوب می‌شود.

مثلاً به لینکی که در آخرین جمله پاراگراف بالا به کلمه «سئو» اضافه کرده ایم توجه کنید. این یک لینک داخلی است، اما اگر همین لینک را به یک وبسایت معتبر دیگر می‌دادیم، در اینصورت گوگل این لینک را به عنوان رأی اعتماد مدیروب به سایت مزبور در نظر می‌گرفت و هرچه تعداد چنین لینک هایی برای یک سایت بیشتر باشد، ارزش و اعتبار آن در نزد گوگل بیشتر می‌شود. باید توجه داشته باشید که «کیفیت» در اینجا حرف اول را می‌زند و لذا همه لینک‌ها ارزش یکسانی ندارند. درواقع، دریافت چند بک لینک باکیفیت از منابع مناسب از هزاران بک لینک از سمت وب‌سایت‌های اسپم بهتر است.

اکنون به دو سؤال مهم پاسخ می‌دهیم:

چه چیزی کیفیت بک لینک را تعیین می‌کند؟

به‌طورکلی، یک بک لینک باکیفیت دارای مشخصه‌های زیر است:

  • لینک فالو (dofollow) باشد و نه nofollow؛
  • در میان محتوای سایت منبع قرار داده شده باشد؛
  • انکر تکست (anchor text) یا متن لینک کاملاً طبیعی به نظر برسد.
چه سایتی برای گرفتن بک لینک مناسب است؟

وب‌سایتی که:

  • با محتوای لینک مرتبط باشد؛
  • اعتبار بالایی داشته باشد.
خرید بک لینک با کیفیت

یکی از راه های خرید بک لینک با کیفیت استفاده از سامانه لینک ساز میباشد که با توجه به نیاز مشتری میتواند به خوبی شمارا در خرید بک لینک و رپورتاژ همراهی کند، کارکرد این سامانه به این صورت میباشد که شما میتوانید به راحتی با مشاهده لیست فروشندگان بک لینک و همچنین بررسی کیفیت مشخص شده هر سایت که توسط کارشناسان لینک ساز ارزیابی و ثبت میشود اقدام به خرید بک لنیک های با کیفیت کنید.

خرید بک لینک ارزان

از دیگر مزایا استفاده از سامانه لینک ساز قیمت منصفانه و بی رقیب سایت های موجود در سامانه میباشد، در این سامانه با توجه به سیاست های کاری مجموعه لینک ساز فروشنده و همچنین خریدار نیاز به پرداخت هیچ گونه پورسانتی در سفارشات خود به لینک ساز ندارند! و این یعنی کاهش هزینه ها !

خرید بک لینک از لینک ساز

برای آشنایی بیشتر با بک لینک و نحوه خرید آن حتما ویدئو زیر را تماشا کنید.