افزایش اتوریتی سایت با خرید بک لینک

در این مقاله به بهترین روش های بالا بردن آتوریتی سایت می پردازیم. این موارد روش ها و راهکار های مطمنی هستند که می توانید با خیال راحت به آن ها اعتماد کنید چون ممکن نیست چیزی به غیر از این موارد در بالا بردن آتوریتی سایت تاثیر گذار باشد.

روش برای بالا بردن آتوریتی سایت

1- تولید محتوا فوق العاده

مهم ترین ابزار برای بالا بردن آتوریتی سایت تولید محتوای فوق العاده است.

محتوا های کوتاه و البته کم کیفیت به جای بالا بردن اعتبار شما به آتوریتی سایت لطمه وارد می کند. پس اگر میخواهید آتوریتی را افزایش دهید، قلمتان را جدی تر به دست بگیرید.

تولید محتوا اگر عالی باشد، همه چیز را به مرور زمان برای شما فراهم خواهد کرد.

2- محبوبیت در شبکه های اجتماعی

دومین روش برای بالا بردن آتوریتی سایت، ایجاد محبوبیت در شبکه های اجتماعی است.این محبوبیت زمانی به کار می آید که لینک صفحات مختلف شما در شبکه های اجتماعی به تعداد خوب منتشر شود.

شبکه های اجتماعی فضایی بسیار مهم هستند که بازخورد افراد نسبت به هر چیزی به سرعت در آن ها بروز پیدا می کند و گوگل هم با توجه به این موضوع، ارزش ویژه ای برای فعالیت در این سایت ها در نظر گرفته است.

سعی کنید حتما این سایت های را بشناسید و بطور مستمر در آن ها حضور داشته باشید.

3- لینکسازی داخلی داشته باشید.

وقتی مخاطبی به  یک صفحه از سایت من وارد شده پس میتوان با لینک دادن به سایر صفحات سایت مخاطب را مدت بیشتری در سایت خود نگه داشت.

به این موضوع لینک سازی داخلی گفته می شود که تکنیکی بسیار کارآمد برای بالا بردن آتوریتی سایت است.

البته این موضوع را فراموش نکنید که اگر صفحه بدی را به پیشنهاد دهید ، از اعتبار لینک های شما  کاسته می شود و مخاطب دیگر اقدام به کلیک بر روی لینک های دیگر نمی کند.

پس اول محتوای آن ها عالی کنید سپس از جا های مختلف سایتتان آن ها را معرفی کنید.

این کار پیج آتوریتی صفحات مختلف شما را افزایش می دهد و افزایش پیج آتوریتی به دنباله خود افزایش دامین آتوریتی را به دنبال دارد.

4- از سایت های معتبر بک لینک بگیرید

در حال حاضر کیفیت بک لینک با قدرت بسیار زیاد مهم تر از تعداد بک لینک شده است و شما برای کسب موفقیت باید به دنبال جلب توجه سایت های معتبر باشید.

بک لینک بعد از محتوای سایت شاید مهم ترین عامل افزایش آتوریتی است.

این بک لینک ها هم نیازی نیست فقط با کلمه کلیدی شما باشند؛ بلکه اسم برند و یا حتی url شما هم میتواند انکرتکست های قابل قبولی برای دریافت بک لینک از سایت های معتبر باشد.

شما برای لینک سازی در این سایت ها هم میتوانید عضو آن ها شوید ( اگر امکان عضویت وجود داشته باشد ) و داخل آن ها به معرفی خودتان بپردازید.

هم میتوانید به آن ها هزینه ای پرداخت کنید که در یک پست یا مقاله شما را معرفی کنند ( رپورتاژ آگهی ) و از اعتبار خود به شما هم بدهند.

این کار شاید در نگاه اول تقلب به نظر برسد ولی اینطور نیست و تبلیغات همیشه بوده، هیچ گاه هم نمیتوان جلوی آن را گرفت.

بطور کلی باید سعی کنید استراتژی هایی بنچینید که سایت از سایت های معتبر بک لینک بگیرید. این کار آتوریتی شما را بشدت افزایش خواهد داد.

خرید بک لینک با کیفیت

یکی از راه های خرید بک لینک با کیفیت استفاده از سامانه لینک ساز میباشد که با توجه به نیاز مشتری میتواند به خوبی شما را در خرید بک لینک و رپورتاژ همراهی کند، کارکرد این سامانه به این صورت میباشد که شما میتوانید به راحتی با مشاهده لیست فروشندگان بک لینک و همچنین بررسی کیفیت مشخص شده هر سایت که توسط کارشناسان لینک ساز ارزیابی و ثبت میشود اقدام به خرید بک لنیک های با کیفیت کنید.

خرید بک لینک ارزان

از دیگر مزایا استفاده از سامانه لینک ساز قیمت منصفانه و بی رقیب سایت های موجود در سامانه میباشد، در این سامانه با توجه به سیاست های کاری مجموعه لینک ساز فروشنده و همچنین خریدار نیاز به پرداخت هیچ گونه پورسانتی در سفارشات خود به لینک ساز ندارند! و این یعنی کاهش هزینه ها !

در سامانه لینکساز بک لینک های با حداقل قیمت (100 تک تومان) وجود دارد  که بدون کارمزد برای خریدار آماده شده تا بهترین نتیجه را از سایت خود بدست آورد.
برای ثبت نام در سایت لینکساز و کسب درآمد از سایت خود همین حالا روی لینک زیر کلیک کنید↓

خرید بک لینک از لینک ساز

بک لینک مهم ترین عامل برای بالا بردن آتوریتی است!

دوستان تمام صحبت های قبل را داشتیم و در ادامه هم چند مورد دیگر برای افزایش آتوریتی سایت را به شما معرفی می کنیم اما بک لینک با کیفیت و قوی، قدرت مند ترین عامل برای بالا بردن آتوریتی سایت است.

  1. نداشتن بک لینک بد
  2. داشتن بک لینک خوب

این دو مورد را اگر در سایتتان به بهترین شکل اجرا  کنید، قطعا به سرعت آتوریتی سایتتان را افزایش خواهید داد.

کار هایی مثل خرید رپورتاژ آگهی هم در صورتی که درست انجام شود، میتواند در این امر برای شما بسیار کارساز و موثر باشد.

سایت های زیادی را می شناسم که محتوا های کوتاهشان به خوبی رتبه دریافت می کند.

زمانی که شرایط این وب سایت ها را چک می کنم، میبینم که تنها عامل قدرتمندی آن ها داشتن بک لینک های ارگانیک، قدرتمند و زیاد است.

البته این به این منظور نیست که تمرکز کار را از روی on page بردارید و فقط برای off page تمرکز کنید اما تاثیر گذاری بسیار زیاد برخی بک لینک ها در بالا بردن آتوریتی سایت و نتیجتا بالا رفتن رتبه سایت غیر قابل انکار است.

5- لینک بیلدینگ کلاه سفید انجام دهید.

شاید بگویید لینک سازی اصلا نوعی ندارد که از آن بتوان به عنوان کلاه سفید یاد کرد ولی اینطور نیست و یک روش برای ایجاد آن وجود دارد که میتوانید با طرح ریزی یک استراتژی درست برای آن اقدام به انجام کنید.

این روش مثل سایت های معتبر شاید برای شما موثر نباشد ولی اگر بطور منظم انجام شود، میتواند موجب معتبر شدن شما شود و در نتیجه آن لینک شدن توسط سایت های معتبر را هم به دنبال داشته باشد.

طرز کار به این شکل است:

  • مقالات عالی خود را شناسایی می کنید.
  • عنوان آن ها سرچ می کنید.
  • سایت هایی که در آن خصوص محتوا دارند ولی محتوای آنها ضعیف است را شناسایی می کنید.
  • به مدیران آن سایت ها پیام می دهید.
  • به آن ها پیشنهاد می دهید که برای بهتر شدن مقاله تان در این زمینه میتوانید به این مقاله من لینک دهید و از اعتبار آن استفاده کنید.
  • متن پیام را طوری تنظیم کنید که پیشنهاد شما برد-برد باشد.

6- سرعت سایت را افزایش دهید.

سایت gtmetrix سرعت سایت شما را آنالیز می کند و تقریبا همه سئو کار ها با آن آشنا هستند.

سایت خود را در این ابزار وارد کنید و ایرادات آن را بررسی کنید.

سرعت لود شما شاید در نگاه اول پارامتر مهمی برای افزایش آتوریتی به نظر نیاید! اما فرض کنید که مشتریان یک مغازه به محض ورود به آن سریع از آن خارج می شوند؛ آیا میتوان این مغازه و این مغازه دار را فردی معتبر تلقی کرد؟ یا این مغازه را در آینده موفق دید!؟

سرعت لود پایین در سایت موجب بالا رفتن میزان نارضایتی کاربران از سایت شما می شود و به اعتبارتان لطمه وارد می کند.

تصاویر خود را کم حجم تر کنید، فابل های استایل و جاوای سایت را بهینه کنید و سعی کنید از هر راهی به سریع تر شدن سایت خودتان کمک کنید.

اگر کاربر برای دیدن شما نیاز باشد چند ثانیه بیشتر صبر کند، همین دلیل خوبی برای او خواهد بود که سایت شما ببندد و به سراغ سایت بعدی برود.

7- سریعا موبایل فرندلی شوید تا آتوریتی شما بالا تر برود

موبایل فرندلی بودن باعث می شود که مغازه شما کار را برای همه مراجعه کنندگان ساده تر سریع تر کند.

امروز که نیمی از جستجو ها در فضای اینترنت توسط گوشی های موبایل انجام می شود، موبایل فرندلی بودن اعتباری برای شما خواهد بود که تعداد بسیاری از کاربرانتان را هم خوشحال خواهد کرد.

تست mobile friendly بودن سایت خود را می توانید در لینک مربوطه ببینید.

اگر چراغ شما قرمز بود سریعا بکوشید و ایراد آن را بررسی کنید. امروز اکثر قالب های وردپرس که برای طراحی سایت استفاده می شوند، این ویژگی موبایل فرندلی بودن را دارند و شما فقط باید به فکر تقویت آن باشید.

اما هنوز هم مواردی وجود دارند که ممکن  است این ایراد به آن ها وارد باشد و بد نیست بررسی شوند.

8- استفاده از فونت های استاندارد

بطور کلی on page شما در کسب اعتبار میان کاربران و نتیجتا بالا بردن آتوریتی بسیار مهم است.

افرادی که به دنبال استفاده از فونت های عجیب و استایل های نا متعارف هستند، کار سختی برای بالا بردن آتوریتی سایتشان خواهند داشت.

اگر دقت کنید معتبر ترین سایت های دنیا، متونی کاملا خوانا و شفاف به شما ارائه می کنند و هیچ سایت موفقی وجود ندارد که مثلا با فونت زیبا توانسته باشد آتوریتی بالای 50 بدست آورد!

استاندارد ترین فونت ها برای استفاده در سایت فونت های ایرانس سنس و یکان هستند که بهترین نرخ خوانایی را دارند.

9- عمر دامنه و نام آن فاکتور های مهمی برای بالا بودن آتوریتی

اینکه دامنه شما چقدر قدمت دارد و نام آن چقدر خوانا و درست است، فاکتور های دیگری هستند که شاید در این مرحله خیلی دست ما نباشد.

این موضوع را گفتم که شاید برخی فعالیت های دیگر را انجام دهید ولی به آن چه می خواستید نرسید! اینجا شما نیاز به زمان دارید.

 

سخن پایانی

شما بهترین محتوا را تولید کنید، شبکه اجتماعی های خود را فعال کنید، اقدام به لینک سازی های درست و صحیح هم انجام دهید، باز هم باید یک مقدار صبر کنید تا گوگل به شما اعتماد کند و جای یک سایت 10 ساله را بگیرد و به شما بدهد.

بالا رفتن آتوریتی بطور کلی ارتباط بسیار زیادی با عمر دامنه دارد و این موضوع انکار ناشدنی است.