کیفیت بک لینک چطور تعیین میشود ؟

گوگل ارزش بک لینک را مشخص میکند

بک لینک هایی که از وب سایت های گوناگون به وب سایت شما ایجاد میشنود ارزش و اعتبار یکسانی از دیدگاه موتور جستجو گوگل نخواهند داشت. گوگل در تلاش است فاکتورهای گوناگونی را برای تعیین ارزش یک بک لینک در نظر بگیرد که مهمترین این ارزش ها به شرح زیر است:

  1. اعتبار دامنه یا Domain Authority

فاکتورهای زیادی برای مشخص کردن اعتبار دامنه شما منظور گرفته می‌شود که بعضی از آنها عبارت است از عمر دامنه، نوع دامنه، تعداد بک لینک های گرفته شده، تعداد لینک های خارجی، فعال بودن در شبکه های اجتماعی و …. هرچند اعتبار دامنه ای که به شما لینک داده شده است زیادتر باشد ارزشمند بودن بک لینک و تاثیر آن بر جایگاه شما نیز زیادتر خواهد بود.

سئو سایت

  1. اعتبار صفحه یا Page Authority

اعتبار صفحه بسیار شبیه به اعتبار دامنه است اما برای یک صفحه ویژه از آن دامنه محاسبه می‌شود. امکان دارد دامنه اعتبار بسیار زیادی داشته اما صفحه ای که از آن لینک گرفنه اید اعتبار کمی در آن دامنه داشته باشد. میزان اعتبار یک صفحه به طور معمول برحسب لینک سازی درونی وب سایت به آن صفحه و بک لینک هایی که مستقیما برای همان صفحه ایجاد شده اند مشخص میگردد.

صفحه هایی که لینک سازی درونی مناسبی داشته باشند به طور معمول اعتبار زیادی هم دارند. برای مثال صفحه هایی که در منوی اصلی سایت هستند معمولاً با اعتبار ترین صفحه های آن دامنه هستند.

افزایش بازدید سایت

  1. تعداد لینک های خروجی

هر دامنه ای که به وب سایت شما لینک می‌دهد این احتمال وجود دارد که به سایت های دیگر هم لینک داده است. هرچند تعداد وب سایت هایی که در یک صفحه یا در تمام دامنه لینک شده باشند زیاد تر باشد ارزش و اعتباری که به هر کدام از آنها می‌رسد کم می‌شود. به طور معمول وب سایت هایی که معمولاً در حیطه ریپورتاژ و فروش بک لینک فعال هستند به علاوه شما به وب سایت های زیادی بک لینک فروخته اند و این مورد باعث کم ارزش شدن و کم اعتبار شدن این گونه لینک سازی خواهد شد.

خرید بک لینک با کیفیت

برای پیدا کردن وب سایتی جهت خرید بک لینک با کیفیت باید وقت و زمان زیادی صرف کرد اما با روی کار آمدن سامانه های هوشمند خرید بک لینک این کار را میتوان به متخصصان و پشتیبانی آن سایت سپرد ، در سامانه لینک ساز شما میتوانید به راحتی سایت های مرتبط با موضوع سایت خود را پیدا کنید و بهترین انتخاب را برای خرید بک لینک داشته باشید.

خرید بک لینک