چطور فروشنده بک لینک شویم؟

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که بتوانید از سایت و یا وبلاگی که در اختیار دارید درآمد کسب کنید اما نمیدانید چطور میتوانید این کار را انجام دهید. لینک ساز همراه شماست تا در سریع ترین زمان ممکن از سایت و یا وبلاگتان به درامد برسید.

تبادل بازدید

فروشنده بک لینک شوید

در سامانه لینک ساز شما میتوانید به راحتی فروشنده بک لینک شوید و در کمترین زمان از طریق فروش بک لینک به درآمد برسید. این سامانه به صورت هوشمند سفارش را از مشتری دریافت و در سایت شما منتشر میکند و شما نیاز به داشتن هیچ گونه دانش برنامه نویسی ندارید، فقط کافیست پس از ثبت سایتتان در قسمت فروشندگان بک لینک کد جاوا اسکریپتی تعریف شده برای سایتتان را در یکی از قسمت های سایتتان (فوتر و یا منو های کناری) قرار دهید تا سفارش دریافت کنید و به درآمد برسید. ( همچنین اگر با بک لینک آشنایی ندارید پیشنهاد میکنم مطلب بک لینک چیست ؟ را مطالعه کنید. )

سود فروشندگی بک لینک

در سامانه لینک ساز فروشنده و خریدار هیچ کدام نیازی به پرداخت پورسانت به لینک ساز ندارند و شما میتوانید تمام مبلغ پرداختی توسط مشتری را دریافت کنید، این مبلغ متغییر بوده و شما خود مبلغ را نسبت به کیفیت سایتی که دارید مشخص میکنید.

فروش بک لینک