چرا نباید بک لینک بخریم ؟

این روز ها در سطح اینترنت مقالات بسیاز زیادی دیده میشه که میگن بک لینک نخرید ! اما دلایل خوبی برای نخریدن بک لینک نمیارن و ممکنه شمارو گمراه کنن برای همین تصمیم گرفتیم در آکادمی لینک ساز که خودش یک مرجع برای خرید بک لینک هستش بهتون بگیم چرا بک لینک نخرید !

دلایل نخریدن بک لینک

کافیه شما عبارت خرید بک لینک رو داخل گوگل سرچ کنید تا کلی فروشنده و فروشگاه پیدا کنید که به صورت کیلویی به شما بک لینک میفروشن و شما خیلی راحت میتونین از این فروشنده ها بک لینک بخرید و ضربه ای کاری به سئو سایتتون بزنید! بله خرید بک لینک خیلی تاثیرات منفی میتونه داشته باشه اگر:

  • تعداد بک لینک های دریافتی در یک بازه زمانی کوتاه غیر منتطقی باشیه
  • سایت شما تازه تاسیس باشه و محتوا خاصی هم نداشته باشه
  • بک لینک ها از سایت های خیلی ضعیف خریداری شده باشه
  • طول عمر بک لینک ها کوتاه باشه

و دقیقا زمانی که شما به صورت گروهی بک لینک میخرید اون هم از سایت هایی که هیچ اطلاعاتی درباره کیفیت اونها ندارید مشکلات زیادی رو میتونه داشته باشه اما زمانی که از یک فروشگاه معتبر که کیفیت سایت های منتشر کننده رو تضمین میکنه شما شاهد نتایج مثبتی برای سایتتون میباشید.

مدیریت در خرید بک لینک

اگر میخواید تاثیرات عالی از بک لینک هایی که میخرید رو شاهد باشید باید طبق اصول و برنامه ریزی دقیق پیش برید و به یک باره تعداد بک لینک های زیادی رو به سمت سایتتون سرازیر نکنید و با صبر و حوصله سئو سایتتون رو انجام بدید.

پیشنهاد متخصص سئو

متخصص سئو  از سایت هایی میباشد که توسط مهندس اصغری یکی از متخصص های بنام سئو در ایران تاسیس شده و مدیریت میشود که همیشه به مشتریان خود برای کمک به سئو سایتشون و افزایش سرعت فراید سئو سایت خرید بک لینک رو هم پیشنهاد میکند تضمینی بر تاثیرات مثبت بک لینک برای سئو میباشد. پس شما عزیزان میتوانید با در نظر گرفتن نظم و همچنین دقت در کیفیت بک لینک به راحتی خرید خود را از سامانه لینک ساز انجام بدید.

خرید بک لینک با کیفیت