فروش بک لینک در لینک ساز

یکی از مشکلاتی که ممکنه وب مستر ها با اون مواجه بشن پیدا نکردن بازار برای درآمد زایی و فروش بک لینک هستش و با این که سایت خوبی هم دارن اما نمیتونن مشتری پیدا کنن، خب لینک ساز در کنار شماست تا به درآمد خیلی خوبی از فروش بک لینک برسید. ( پیشنهاد میکنم اگر با بک لینک آشنایی زیادی ندارید مقاله بک لینک چیست ؟ رو مطالعه کنید )

فروشنده لینک ساز شوید

لینک ساز بستری امن برای فروشنده و خریدار بک لینک هستش که تمام تلاش روی این موضوع هست که هر دو طرف در معامله هایی که انجام میدن سود حداکثری داشته باشد و خبر خوب این هست که لینک ساز هیچ پورسانتی از خریدار و فروشنده دریافت نمیکنه ! و همین موضوع باعث میشه که قیمت ها کاهش زیادی داشته باشن و فروشنده فروش بیشتری داشته باشه و خریدار هم تعداد بک لینک های بیشتری رو بتونه دریافت کنه

کیفیت بک لینک ها

و اما کیفیت بک لینک ها، تمام سایت هایی که در لیست فروشندگان بک لینک و رپورتاژ قرار میگیرن ابتدا توسط کارشناسان لینک ساز بررسی میشن تا کیفیت کافی رو برای انتشار بک لینک داشته باشن معیار هایی که مورد بررسی قرار میگیرد معمولا شامل اتوریتی صفحه و اتوریتی دامین ، ایندکس گوگل و رتبه الکسا سایت میشه در صورت تایید کیفیت سایت فروشنده نیز داخل لیست فروشندگان قرار میگیرد.

فروش بک لینک