خرید بک لینک چیست و چرا خرید بک لینک مهم است؟

چرا خرید بک لینک برای وبسایت مهم است؟

آیا بک لینک مهمه؟ بله بک لینک هنوز هم برای سئو مهمه. تمام مطالعات مرتبط با سئو موافق هستند که وقتی نوبت به رتبه بندی گوگل می رسه، سایت هایی که قویترین لینک ها رو دارند در رتبه های برتر گوگل ظاهر می شوند.

به طور کلی ، لینک دادن سایت های دیگر و در واقع دریافت بک لینک می تواند یک سیگنال مثبت برای موتورهای جستجو باشد.بک لینک نقش مهمی در الگوریتم های موتور جستجو ، سئو و استراتژی کلی شما برای رشد وب سایت ایفا می کند.

اینکه بخواهید بک لینک سازی را برای یک مدت داشته باشید و پس از آن تهیه بک لینک را رها کنید روندی اشتباه می باشد.

فواید بک لینک

  • رتبه  اصلی سایت شما را به صورت طبیعی بالا می برد
    بک لینک ها به  بهتر شدن جایگاه و رتبه شما در موتور های جست و جو کمک زیادی می کنند. اگر محتوای شما بکلینک از وبسایت های دیگر دریافت کند، آن محتوا به طور طبیعی در موتور های جست و جو رتبه ی بالاتری خواهد داشت.
  • ایندکس سریع تر
    بک لینک ها به ربات های موتور های جست و جو کمک می کنند تا لینک هایی که به وبسایت شما داده شده است را  سریع تر پیدا کرده و سایت شما را بهینه تر crawl کنند(بخزند). خرید بک لینک، بخصوص برای وبسایت های تازه راه اندازی شده اهمیت ویژه ای دارد زیرا بک لینک ها به سریع تر پیدا شدن و ایندکس شدن وبسایت کمک می کنند.
  • دریافت ترافیک ارجاعی(Referral Traffic)
    یکی از مهمترین فواید بک لینک های خوب این است که در گرفتن ترافیک ارجاعی(بازدید کننده بیشتری به سایت شما آورد و تعداد کلیک سایت را بالا ببرد) کمک می کنند. ترافیک ارجاعی معمولا هدفمند است و بونس ریت(Bounce Rate) کمی دارد.

آیا خرید بک لینک باعث پنالتی گوگل می شود؟

اگر از پکیج های “ لینک ساز” استفاده نمایید، پاسخ این سوال خیر است و اینکه بستگی به نوع بک لینک ها دارد. بستگی به این دارد که بک لینک ها را از کجا می خرید. بستگی به تعداد بک لینک ها دارد، بک لینک مهمترین قسمت در سئو خارجی محسوب می شود و در صورتی که به صورت اصولی باشد، باعث رسیدن به نتایج مطلوب می گردد و رتبه کلمات کلیدی را در گوگل ارتقا خواهد داد.

توجه کنید که اگر بک لینک ها نامناسب باشند و یا به طرز نادرستی درج شوند، امکان جریمه گوگل وجود دارد بنابراین از شرکت های معتبر بک لینک خریداری کنید.

برای خرید بک لینک تضمینی و معتبر کلیک کنید: https://linksaz.net

تاثیر بک لینک در سئو چقدر است؟

در جواب این  سوال باید گفت که تاثیر بک لینک در سئو بسیار زیاد است. یکی از مهمترین فاکتورهای گوگل برای تعیین اعتبار و رتبه یک سایت لینک های دریافت شده از سایت های دیگر است. ولی این نکته را فراموش نکنید که هر لینکی نمیتواند تاثیر مثبت بر سئو داشته باشد و عواملی مانند ارتباط موضوعی سایت ها، انتخاب انکر تکست مناسب، زمان بندی و صفحه ای که لینک را دریافت کرده است نیز فاکتورهای موثری در کیفیت بک لینک های شما هستند.

انکر تکست در بک لینک چیست؟

بک لینک گرفتن زمانی ارزش بیشتری دارد که متن لینک را به درستی به صفحه مربوط ایجاد کنید، این لینک ارزش لینک را بالا می برد و دقیقا هدف گذاری می شود.

افزایش تاثیر بک لینک 

بهترین راه برای افزایش تاثیر بک لینک های خود این است که برای آن ها بک لینک بسازید. یعنی مثلا اگر در سایتی رپورتاژ آگهی خریده اید بهتر است آن صفحه از رپورتاژ تان در آن سایت را به اشتراک بگذارید و در وبلاگ های خود یا انجمن ها به آن لینک دهید.

کیفیت بک لینک در مقابل تعداد بک لینک

باید توجه دداشت که کیفیت بک لینک نیز مهم می باشد. در واقع اگر شما هزاران لینک اسپمی داشته باشد به اندازه یک بک لینک از سایت معتبر ارزش نخواهد داشت و یا حتی موجب پنالتی شدن سایت شما نیز می شود. پس سعی نمایید بجای انکه به تعداد بک لینک تمرکز ویژه نمایید بر کیفیت بک لینک تمرکز نمایید. پروسه بک لینک سازی خوب پروسه ای است که به طور مداوم بک لینک از دامنه های جدید و نیز معتبر گرفته شود.

برای مشاهده راهنمای خرید بک لینک از سایت لینک ساز کلیک کنید : راهنمای خرید بک لینک

نتیجه گیری

  • بک لینک برای سئو و رشد و پایداری یک وب سایت مهم است. مطالعات اخیر نشان می دهد که نقش لینک دهنده در الگوریتم رتبه بندی گوگل هنوز هم بسیار مهم است.
  • آنچه برای بهبود رتبه خود نیاز دارید ، بک لینک های باکیفیت از وب سایت های مرتبط است.
  • گرفتن آن پیوندهای گرانبها آسان نیست. لینک سازی یکی از چالش برانگیزترین و زمان برترین فعالیت های سئو است.
  • وب سایت هایی که دارای محتوا و پیوندهای خوبی هستند می توانند انتظار داشته باشند در جایگاه های برتر گوگل قرار بگیرند.
  • در بک لینک آیتم هایی متعددی مورد آنالیز قرار می گیرد و الگوریتم پنگوئن گوگل به آنالیزی در خصوص اعتبار بک لینک های سایت ها می پردازد.