خرید بک لینک قوی و با کیفیت

خرید بک لینک قوی و با کیفیت

حتما می دانید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به فارسی همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو بخش سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) تشکیل گردیده است. همانطور که از نام این دو بخش پیدا است، سئو داخلی به مجموعه فعالیت هایی که در داخل سایت برای بهینه سازی وب سایت انجام می شود گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مواردی که در خارج سایت صورت می پذیرد اطلاق می گردد. به عنوان مثال، اصلاح ساختار لینک های داخلی ها و URL ها در داخل سایت، در محدوده سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در مقابل، خرید بک لینک برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی محسوب می گردد. توجه به این نکته بسیار ضروری است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به بهترین نحو ممکن، لازم است که به هر دو مورد به صورت توام توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این میان نکته ی بسیار مهم، این جاست که هیچ کدام از این دو بخش به تنهایی موثر واقع نخواهد گردید.

کدام نوع سئو مهم تر است؟

همیشه و در هر انجمن سئو این سوال بارها مطرح می گردد که سئو داخلی مهم تر است یا سئو خارجی؟ برای یافتن پاسخ برای این سوال، کافی است که تنها اندکی از متخصصین سئو کمک گرفته و این سوال را از این بپرسیم؛ چرا که در فضای وب با یک جستجوی ساده با پاسخ هایی کاملا متعارض مواجه خواهید شد. حقیقت این است که اکثر متخصصینن بر این باورند که سئو خارجی یا همان خرید بکلینک به مراتب از اثر و اهمیت بیش تری نسبت به سئو داخلی برخوردار است. سایت های فراوانی هستند که بدون هیچ گونه استفاده از سئو داخلی و فقط با خريد بك لينك و سئو خارجی به صفحه نخست گوگل آمده اند؛ اما عکس آن تاکنون بسیار کمتر مشاهده شده است.

تجربه نشان داده است که بک لینک به نسبت سریع تر (FAST) اثر کرده و وب سایت شما را در نتایج گوگل راحت تر ارتقاء می دهد. به گونه ای که شما پس از خرید بک لینک ها بعد از دو ماه قطعا تغییرات محسوسی را مشاهده خواهید نمود.

عمر بک لینک باید چقدر باشد ؟

احتمالا می دانید که از نظر گوگل، خرید بک لینک نوعی تخلف و دست بردن در نتایج جستجو محسوب گردیده و به همین علت گوگل به شدت با خرید بک لینک مخالف است.

درست است! گوگل بارها به صورت رسمی اعلام داشته که شدیدا با خرید بک لینک مخالف بوده و بر آن تاکید نموده است. چرا که موتور جستجوی گوگل، خرید بک لینک را به معنای اقدامی برای دستکاری نتایج می داند. شک نکنید که پس از حذف شدن تعداد زیادی لینک بی کیفیت، گوگل به شدت به سایت شما مشکوک خواهد شد. به همین دلیل سعی می کند که وب سایت شما را در لیست نتایج خود پایین آورد. به همین دلیل، پیشنهاد ما خرید بک لینک برای مدت 3 ماه به بالا می باشد که در این شرایط، احتمال مشکوک شدن گوگل به وب سایت به شدت کاهش می یابد. به صورت یک اصل کلی بایستی خدمتتان عرض کنیم که هرچه عمر بک لینک بیشتر باشد، لینک بیلدینگ طبیعی تر بوده و وب سایت شما نزد گوگل محبوب تر خواهد بود.