بعد از خرید بک لینک چه پروسه ای طی می شود؟

امروزه منظور از لینک سازی، کسب بک لینک از محتواهایی است که با کیفیت بوده و از روش‌های اسپم برای فریب موتورهای جستجو استفاده نشده باشد. هنوز لینک سازی (یا کسب بک لینک) یکی از روش‌های مؤثر برای افزایش رتبه صفحات سایت در موتورهای جستجوست.

با این حال هنوز بسیاری از برندها برای انتخاب روش‌های بک لینک سازی دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که چه استراتژی را دنبال کنند.

Search Engine Optimization (SEO) Concept On Computer Screen

بعد از خرید بک لینک چه پروسه ای طی می شود؟

رشد رتبه سایت با ریتم تدریجی

طبق تحقیقات صورت گرفته و آمار های بدست آمده از نتایج جایگاه صفحات در صفحه نخست گوگل، همواره رشد و جهش رتبه وب سایت ها به صورت تدریجی اتفاق می افتد. به عنوان مثال یک وب سایت معمولا مدت 2 تا 3 سال زمان نیاز دارد تا به رتبه یک دست یابد. البته گاهی صفحاتی را نیز می توان یافت که در طی یک سال به این نتیجه رسیده باشند ولی آن ها را باید استثنا دانست.

جهش رتبه وب سایت

با توجه به جایگاه ابتدایی یک وب سایت جهش رتبه صورت می گیرد و هر اندازه جایگاه ابتدایی یک وب سایت بهتر باشد این جهش بزرگ تر خواهد بود. شاید برای شما دانستن این موضوع جالب باشد که معمولا جهش و پیشرفت زیاد و بزرگ در رتبه های بالا تر دشوار است اما این موضوع در رتبه های پایین بسیار ساده تر و راحت تر اتفاق می افتد.

ایندکس شدن

ایندکس شدن در واقع به معنی ثبت و ورود یک مطلب در گوگل می باشد. در حقیقت زمانی که شما یک محتوای تازه به وب سایت خود می افزایید، این مطلب جدید در بایگانی گوگل قرار می گیرد و در لیست اطلاعات آن درج می شود. این پروسه معمولا چندین روز طول می کشد. همچنین تاثیر بک لینک بر سئو و این که بعد از ایندکس شدن در چه رتبه و جایگاهی قرار خواهد گرفت به عوامل زیادی همچون جایگاه کلی سایت و قدرت وب سایت بستگی دارد