افزایش بازدید سایت و نکاتی که حتما باید بدانید

اگر از هر صاحب سایت یا کسب و کار اینترنتی بپرسید که بیشترین چیزی که میخواهند چیست؟ به شما خواهند گفت مشتری و فروش بیشتر.افزایش بازدید سایت و به دنبال آن افزایش رتبه سایت از بزرگترین دغدغه‌های صاحبان سایت‌ها است.راه اندازی یک وب‌سایت درواقع اولین قدم و احتمالاً مهم‌ترین اقدام یک کسب‌و‌کار آنلاین و یا یک استارتاپ اینترنتی برای موفقیت و پیشرفت است. اما برای به‌دست آوردن این موفقیت، باید کاری کنید تا وب‌سایت شما دیده شود. وقتی این بحث وسط باشد، یعنی ما در رابطه با بازدید و یا به اصطلاح کسب ترافیک وب‌سایت حرف می‌زنیم. این اولین دغدغه و خواسته هر صاحب تجارت آنلاینی است که بتواند با روش‌های گوناگون بازدید وب‌سایت خود را افزایش داده و در نهایت باعث افزایش رتبه سایت خود شود

بالا بردن بازديد سايت در گوگل و افزايش بازديد جستجو و ورودی گوگل : https://visit.siteyou.net/

اکنون به معرفی روش های افزایش بازدید سایت می پردازیم :

بازدیدهای ارگانیک یا طبیعی

بازدیدهایی که مستقیماً از طریق صفحات نتایج موتورهای جستجو انجام شده باشند و یا بازدیدهایی که از طریق کلیک‌های کاربران روی لینک مرتبط به سایت شما در منابع غیرتبلیغاتی صورت گرفته باشند، با عنوان ترافیک طبیعی شناخته می‌شوند. برای مثال اگر کاربری کلمه‌ای را در گوگل جستجو کرده و سایت شما به عنوان نتیجه مرتبط نمایش داده شود و آن کاربر روی لینک سایت شما کلیک کند، شما یک بازدید کاملاً طبیعی دریافت کرده‌اید.

بازدیدهای ارجاعی

اگر لینک یکی از صفحات سایت شما به عنوان یک لینک مرجع در یک سایت دیگر قرار گرفته باشد و کاربران روی آن کلیک کنند یعنی شما یک بازدید طبیعی و به اصطلاح بازدید ارجاعی دریافت کردید. گوگل برای رتبه‌بندی سایت‌ها به بازدیدهای ارگانیک رتبه‌های بهتری می‌دهد چرا که این بازدیدها مستقیماً به خاطر کیفیت محتوای سایت شما صورت گرفته اند.

محتوای منحصر به فرد تولید کنید

بهترین راه افزایش ترافیک سایت شما، افزایش تعداد صفحات در وب سایتتون هستش که می تونه با کلمات کلیدی مهم شما رو رتبه بندی کنه. تا جایی که می تونید ببنید کجای سایت میشه صفحات جدید، پست های جدید برای وبلاگ یا بخش های جدیدی برای جذاب تر کردن محتوا مثل تست های کوتاه یا تصاویر برای هدفگیری کلمات کلیدی خاص اضافه کنید.

محتوای قدیمی سایتتون رو بهینه سازی کنید

از اونجایی که  شما پیگیر رتبه بندی کلمات کلیدی خودتون هستین می تونید کلمات کلیدی ای رو که رتبه های اونها خیلی خوب نیستن پیدا کنید و محتوای مفیدتری به اون صفحات اضافه کنید تا بتونید اونها رو تو رتبه بندی های بهتری ببینید. گوگل همچنین محتوای به روز شده و جدید رو به محتواهای قدیمی و بی استفاده ترجیح می ده.

محصولات یا خدمات جدید تولید کنید

یک راه عالی برای جذب کاربران جدید به شرکت یا وب سایت شما اینه که محصولات یا خدمات مورد نیاز افراد رو تامین کنید. این کار باعث میشه که کاربرای سایتتون بالابره

افزایش بازدید سایت با شبکه های اجتماعی

باید دانست که تنها تهیه ی یک محتوا و انتظار اینکه این محتوا می تواند شما را به هدفتان برساند کمی دور از واقعیت و رویایی به نظر می رسد، برای افزایش بازدید سایت باید فعال بود و این فعالیت به هیچ وجه تنها در جمع آوری یک محتوای با کیفیت معنا نخواهد شد، استفاده از شبکه های و کانال های اجتماعی می تواند موثر ترین راه برای مشاهده محتوای پدید آورده شده باشد، از مهم ترین این شبکه های اجتماعی می توان به فیسبوک، توییتر، اینستاگرام، پینترست و لیکندین و … اشاره کرد. شبکه های اجتماعی در معرفی کسب و کار ها تاثیر منحصر به فردی دارند.

سرعت سایت خود را بهبود ببخشید

با بهینه‌سازی سرعت بارگذاری سایت، شانس بازدید بیشتر را چندین برابر می‌کنید. زمانی که سایت شما با سرعت بیشتری بارگذاری شود، کاربران با رضایت بیشتری به دیگر صفحات سایت شما مراجعه می‌کنند و به دنبال آن، بازدید صفحات دیگر سایت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. بهینه‌سازی سرعت سایت همچنین رابطه کاملاً مستقیم با افزایش رتبه سایت، امنیت و همچنین سئوی سایت دارد.

انتخاب تیتر و یا عنوان

یکی از مهمترین عواملی که می تواند سبب افزایش بازدید سایت شود انتخاب یک تیتر و یا عنوان مناسب و جذاب برای مطالب موجود در سایت می باشد، حتی بلاگ های قوی و شناخته شده که کاربران زیادی دارند در صورت عدم استفاده از یک تیتر مناسب و درخور و جذاب مطالبشان خوانده نخواهد شد و تمام تلاش ها و هزینه ها در خصوص جمع آوری محتوا بدون ثمر باقی خواهد ماند

 از ایمیل مارکتینگ کمک بگیرید

هرچند در ظاهر ایمیل مارکتینگ مبحثی قدیمی و دموده به‌ نظر می‌رسد، اما برعکس، یکی از راه‌های خوب برای هدایت کردن بازدیدها به سایت است. لازم نیست که بگوییم اگر صاحب یک کسب‌وکار آنلاین هستید و تاکنون سراغ بازاریابی با ایمیل نرفته‌اید چقدر اشتباه بزرگی کرده اید! اما هیچ‌وقت دیر نیست. از این بازاریابی به منظور ایجاد یک کانال انحصاری برای جذب مخاطبین استفاده کنید تا نه تنها بازدید صفحات سایت خود را در مقیاس زیادی افزایش دهید، بلکه از همین طریق اقدام به معرفی و فروش مستقیم محصولات یا سرویس‌های خود کنید. اما زیاده‌روی در ایمیل مارکتینگ باعث می‌شود تا کاربران از نام برند شما خسته شده و رسماً به یک اسپمر تبدیل شوید. فقط پیشنهادات مفید و محدود را از این طریق مخابره کنید تا هم هویت برند شما مستحکم باقی بماند و هم خطر اسپم شناخته شدن به حداقل برسد.

از ریسپانسیو بودن سایتتون اطمینان حاصل کنید

از روزهایی که اینترنت گردی فقط بر روی رایانه های رومیزی انجام می شد، مدت زیادی گذشته. امروزه افراد بیشتر از همیشه از تلفن همراه برای وبگردی استفاده می کنن. پس اگه صفحتون رو برای استفاده ی راحتتر با موبایل وفق ندید قطعا کاربراتون رو دستی دستی میفرستید به سایتهای دیگه. مطمئن بشید که وب سایت شما در دسترسه و در همه ی موبایلها به خصوص گوشی های هوشمند کوچکتر به خوبی نمایش داده میشه.

رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی ها نه تنها به افزایش ترافیک سایت تان کمک میکنند بلکه یکی از بهترین روش ها برای ساخت بک لینک به شمار میروند.

مصاحبه های پادکست داشته باشید

پادکست این روزها خیلی رایج شده و یکی از بهترین روشهای رشد مخاطب پادکست، دعوت از افراد با نفوذ به پادکست شماست. مثه ورژنهای صوتی ای که میتونید رو سایتهای دیگه قرار بدید.

روی کلمات کلیدی بلند برنامه‌ریزی کنید

کلمات کلیدی مواردی هستند که در انتخاب آن‌ها باید دقت زیادی کرد. در حالت عادی توصیه می‌شود کلمات کلیدی مرکزی و کوتاه را انتخاب کنیم تا در محدوده بیشتری از کلمات بتوانیم در نتایج حضور داشته باشیم. اما این به معنای بی‌استفاده بودن کلمات کلیدی بلند نیست! برعکس، در بسیاری از موارد این کلمات کلیدی بلند هستند که به داد شما خواهند رسید. بهترین دلیل استفاده از کلمات کلیدی بلند، رقابت کمتر روی آنان است. این یعنی شما با شانس خیلی بیشتری در کلمات کلیدی بلند دیده خواهید شد و می‌توانید از طریق آن‌ها بازدیدهای متعدد و واقعی کسب کنید.

مورد بررسی قرار دادن رقیبان

تجسس و آنالیز رقیبان شما یکی از عواملی است که باید به دست یک متخصص سئو سپرده شود چرا که سایت های این رقیبان هستند که سبب می شوند سایت شما دیده شود و یا نادیده باقی بماند، شناسایی عملکرد سایت های رقیب و همچنین شناسایی رفتار های کاربران و همچنین آشنایی با فاکتور های سئو می تواند به افزایش بازدید سایت منتهی شود .

تبلیغات ویدیویی

روشی دیگر برای افزایش بازدید سایت تبلیغات ویدیویی است.

شما میتوانید تبلیغات ویدیوییِ کوتاهی ایجاد کرده و در ابتدا یا میانِ ویدیوهای موجود در سایت آپارات و یوتیوب نمایش دهید.

بهره گیری از گوگل آنالیتیکس برای بهبود سئو سایت

گوگل آنالیتیکس از تمام وجه های موجود حائز اهمیت در سایت های مختلف آگاه می باشد، در نتیجه لازم است که به صورت مداوم آن را مورد بررسی قرار داد، 

افزایش بازدید سایت و شبکه های اجتماعی خود با تبادل بازدید یا خرید بازدید ، بهترین روش برای افزایش اتوریتی و کاهش الکسا سایت :Visit.SiteYou.Net

در این قسمت می  خواهیم به معرفی یک سایت جهت افزایش هدفمند ترافیک سایت و افزایش ایندکس صفحات سایت بپردازیم :

ویزیت یو

سامانه تبادل ترافیک ویزیت یو یکی از زیر مجموعه های شرکت آریا گستر میباشد که با تمرکز بر افزایش بازدید صفحات وب سعی در افزایش بازدهی سایت های مخاطبان و کاربران خود دارد. شما میتوانید با ثبت نام در این سامانه بدون پرداخت هیچ هزینه ای اقدام به دریافت بازدید کنید و نقش اساسی در بهبود جایگاهتان در گوگل بردارید.

برای مشاهده  اینکه این سامانه چگونه کار می کند از شما دعوت می کنیم مقاله افزایش ترافیک سایت (نحوه کار) را مطالعه فرمایید.