معرفی سیمیلار وب ( ابزار تحلیل و آنالیز رقبا و سایت خود)

similarweb یک ابزار انلاین جهت داده کاوی و تحلیل و بررسی ترافیک سایت، اپلیکیشن و تحلیل کلمه کلیدی است. similarweb را از سایت های مشابه الکسا البته با مزایا و عملکرد بهتر می‌شناسند. این سرویس یکی از پراستفاده ترین و بهترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال محسوب می‌شود و دارای دو نسخه رایگان و غیررایگان است. قاعدتاً نسخه رایگان اطلاعات محدودی را ارائه می‌دهد اما این داده ها اصلی ترین داده‌هایی است که شاید به عنوان دیجیتال مارکتینگ پاسخگوی شما باشد.

خرید بک لینک

کاربرد: similarweb در مرحله تحلیل رقبا و مقایسه Domain کمک شایانی به شما می‌کند. درواقع شاید نتوان به آماری که الکسا ارائه می‌دهد اعتماد کرد اما قطعا ابزار similar web داده های نزدیک‌تری به داده های گوگل آنالیتیکس ارائه می‌دهد. پس اگر به عنوان یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ در زمینه بازاریابی موتورهای جستجو و بازاریابی اپلیکیشنی فعالیت می‌کنید، این ابزار آنلاین قطعا بخش بزرگی از انتظاراتتان را برآورده خواهد کرد.

امکانات: رتبه جهانی سایت، رتبه سایت در کشور و در زمینه کاری از ساده ترین امکانات similarWEB می‌باشد، اما Similarweb شگفت‌انگیز تر از این حرفاست. بخشی از امکانات مهم‌ترین امکانات سرویس Similarweb شامل موارد زیر است:

  • مشاهده آمار بازدید سایت
  • منابع ترافیک ورودی سایت
  • میزان بازدید
  • متوسط زمان ماندن کاربران
  • بانس ریت یا همان نرخ پرش (بانس ریت چیست)
  • استخراج کلمات کلیدی یک سایت

یکی از مزیت‌های این ابزار اینترنت مارکتینگ مقایسه‌ای بودن آن است؛ یعنی شما می توانید وب سایت اصلی و وب سایت های رقیب را درج کنید و در نهایت تمام آمارها در قالب یک مقایسه به شما نمایش داده می‌شود.
تعداد بازدید و دانلود اپلیکیشن، تعداد یورزهای اکتیو، نرخ بازشدن در گوگلی پلی از جمله امکانات similarweb  در زمینه اپ مارکتینگ است.

جهت ورود به سایت similarweb اینجا کلیک کنید.