فرمول متن رپورتاژ قوی !

خرید متن رپورتاژ

یکی از خدماتی که لینک ساز به کاربران خود ارائه میدهد تهیه متن رپورتاژ سئو شده میباشد که با بالاترین کیفیت خدمت شما کاربران گرامی ارائه میگردد.

چرا رپورتاژ آگهی بخریم؟

در ابتدا فرمول موفقفیت را به شما معرفی می کنیم:

در سال های گذشته الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو بهبود پیدا کرده و تمرکز خود را معطوف به وبسایت هایی کرده اند که در فصای وب، محتوای خوب در اختیار کاربران قرار می دهند.

وبسایت ها باید بتوانند به تعداد زیادی از سوالات کاربران تا حد امکان پاسخ دهند و برای آنها مطالبی خاص و با کیفیت و غنی فراهم کنند. بعد از خواندن این موارد آن ها یا از شما خرید می کنند یا سفارش خدمات می دهند.

برای تولید یک متن رپورتاژ خوب به موارد زیر دقت نمایید:

  • هر پاراگراف باید ایده ی کاملی را ارائه دهد. یعنی اینکه کاربر لازم نباشد پاراگراف دیگری را بخواند تا متوجه این قسمت شود!
  • بهتر است از گزینه های فرم دهی مانند ایتالیک و بولد و همچنین علامت های نشانه گذاری (.،؛!؟) در متن استفاده نمایید.
  • در متن از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید و از عبارات جایگزین و مترادف ها استفاده کنید. مثلا برای کلمه سئو گاها از مترادف آن یعنی بهینه سازی سایت استفاده شود.
  • زبان نوشتاری باید آسان باشد. از ساختارهای غیر ضروری و استفاده از عبارت و کلمات مشکل پرهیز کنید مگر اینکه مخاطبان بسیار خاصی داشته باشید!
  • مشتریان بالقوه شما باید مطالب و پیبشنهادات شما را به خوبی مشاهده کنند. حداقل سایز فونت مورد استفاده باید ۱۲PT باشد. همچنین رنگ متن نیز کاملا نسبت به رنگ پس زمینه سایت قابل رویت باشد.

در صورت نیاز به تهیه متن رپورتاژ میتوانید با ما تماس بگیرید.

تماس با ما