خرید بک لینک ، میانبر لینک اول گوگل

از روش هایی که سئو کار ها در طول دوره انجام سئو سایت شما به شما پیشنهاد میدهند خرید بک لینک میباشد که از روش های بسیار شایع برای سرعت بخشیدن به فرایند سئو سایت و ارتفا رتبه در گوگل میباشد. بک لینک به صورت مختصر کلمه کلیدیه لینک دهی شده ای است که به سایت هدف اشاره میکند ( اگر توضیحات کاملی در مورد بک لینک میخواید میتوانید مقاله بک لینک چیست را مطالعه کنید. )

بک لینک سایت را نابود میکند !

در بسیاری از سایت ها مقالات و مطالب مختلفی مبنی بر این که بک لینک برای سایت مضر است را میتوان شاهد بود ، لینک ساز نیز به عنوان یک مرجع خرید و فروش بک لینک این موضوع را تایید میکند ! بله ، بک لینک میتواند برای سایت شما به شدت مضر باشد اما اگر حدود و شرایط استفاده از بک لینک را استفاده کنید میتوانید به راحتی از این ضرر دور بمانید.

چطور بک لینک خوب بگیریم؟

از دلایلی که بک لینک برای سایت مضر میتواند باشد طول عمر بک لینک است ، بله اگر بک لینکی که سایت شما دریافت میکند مدت کوتاهی در سایت فروشنده قرار بگیرد برای سایت شما مضر است برای این مورد پیشنهاد ما به شما استفاده از بک لینک هایی با حداقل 3 ماه تاریخ انقضا میباشد.

بک لینک های یک ماهه در لینک ساز صرفا جهت تست و آشنایی با نحوه کار با سامانه قرار داده شده

پیشنهاد ما برای شما استفاده از بک لینک های حداقل 3 ماهه میباشد.

بک لینک همیشگی

روش دیگر برای دریافت بک لینک که به صورت همیشگی در سایت مورد نظر قرار بگیرد استفاده از رپورتاژ آگهی میباشد. معمولا شما میتوانید تا 3 لینک در متن رپورتاژ آگهی خود قرار دهید که به صورت همیشگی برای سایت شما قرار میگیرند.

خرید بک لینک و رپورتاژ آگهی