بک لینک بهتر است یا رپورتاژ آگهی؟

بسیاری از کسب‌وکارها درازای پرداخت مبلغی لینک سایت خود را در سایر سایت‌ها قرار می‌دهند. این لینک‌ها در فوتر یا منو قرار می‌گیرند که برای بهبود سئو سایت قطعاً موثر است، البته درصورتی‌که گوگل به پولی بودن لینک‌ها پی نبرد. با این کار لینک سایت شما در صفحات سایت دیگر قرار می‌گیرد.

تاثیرات بک لینک بر فرایند تبلیغات و معرفی سایت

بک لینک ها در واقع به مجموعه لینک هایی گفته می شوند که آدرس مراجعه به وب سایت مد نظرِ تقاضا کننده می باشند. این مجموعه لینک ها در صفحات سایت های دیگر گذاشته شده و در صورت کلیک روی آن ها مخاطبین را از لینک وب سایت های دیگر به وب سایت شما انتقال می دهند.

تاثیرات بک لینک بر فرایند تبلیغات و معرفی سایت به عوامل متعددی چون اعتبار سایتی که لینک شما در آن درج شده و مدت زمان درج لینک بستگی دارد. یعنی هر چه قدر سایت مربوطه پر مخاطب تر باشد و لینک شما در جای درست و زمان مطلوب در آن جا درج شود، بالطبع تاثیرات خوبی به دنبال خواهد داشت.

تاثیرات بک لینک اعتباری است و نمی توان به طور دائم از وجود آن بهره مند شد، مگر این که مدام هزینه های تمدید اعتبار آن را بپردازید، هزینه های چشمگیری که فرایند بهره مندی از رپورتاژ آگهی فاقد آن می باشد. 

اهمیت رپورتاژ

اکنون شاید از خود بپرسید که چرا باوجود چنین روشی بازهم به انتشار رپورتاژ آگهی نیاز داریم؟ زمانی که لینک سایت شما درون مطالب سایت قرار می‌گیرد قطعاً گوگل میزان اعتماد و اعتبار بیشتری برای آن قائل می‌شود. لینک‌هایی که در سایت‌های معتبر خبری و پربازدید می‌گذارید، دائمی هستند و سال‌ها در آرشیو سایت باقی خواهد ماند.

بنابر این کدام یک برای سایت مناسب است بک لینک یا رپورتاژ؟به همین دلیل از شما می خواهیم ویدئو زیر که به طور کامل در آن درباره تفاوت کارایی بک لینک و رپورتاژ صحبت کرده ایم را به هیچ وجه از دست ندهید.