الگوریتم های گوگل – بخش 2

الگوریتم های گوگل (بخش) 2

در این مطلب به جدیدترین الگوریتم های گوگل پرداختیم و 3 تا از الگوریتم ها را نام بردیم و توضیح دادیم. حال میخواهیم 3 الگوریتم دیگر را نام برده و درباره انها توضیح دهیم. در این مطلب فهمیدیم که هدف این الگوریتم ها بهبود سئو سایت است و اگر ما طبق قوانین الگوریتم ها پیش برویم میتوانیم سئو سایت را بالا ببریم.

خب ، حالا بدون وقفه به ادامه مطلب میپردازیم.

4- الگوریتم کبوتر (Pigeon)  

 

الگوریتم کبوتر در 20 آگوست 2013 عرضه شد که در سال های بعد تغییرات و بروزرسانی های زیادی روی نتیجه جستجو محلی گوگل بوجود امد.

اسم کبوتر را سایت Search Engine Land بر روی این اپدیت گذاشت که اطلاعاتش را مختص  اهداف راه اندازی این بروزرسانی به طور مستقیم از گوگل دریافت کرده است.

الگوریتم کبوتر (Pigeon) چیست؟

الگوریتم کبوتر برای پیوند زدن جستجوی محلی گوگل به الگوریتم وب سایت ها و نزدیک کردن انها طراحی شده که بتواند موقیعت مکانی کاربر و موقعیت وب سایت یا کسب و کار ها را با کیفیت بهتری نشان دهد. تا چندین هفته از راه اندازی این الگوریتم تغییراتی در طول روز در فهرست جستجو مکان ها و رتبه‌بندی‌های طبیعی محلی شکل میگرفت.

5- الگوریتم سند باکس (SandBox)

Google Sandbox – What Is It And How Does It Affect Your Website? | LaptrinhX

کارایی الگوریتم سند باکس این است که سایتی که تازه ساخته شده را مورد بررسی قرار میدهد و از فعالیت های آن مطمئن میشود و همینطور کیفیت محتوا و رغبت صاحبان سایت را هم بررسی میکند و زیر سنجش میگذارد.

الگوریتم سند باکس (Sand Box) چیست؟

الگوریتم های گوگل مثل دستیار های خوبی برای گوگل میباشند که هر کدام از اینها برای یک چیز یا یک کار ساخته شده اند و الگوریتم سند باکس هم برای بررسی سایت ها جدید است بگذارید یک مثال توضیح دهم معنی لغوی و کلی sandbox زمین بازی کودکان است پس میتوانیم کودکان را به سایت ها تازه کار تشبیح دهیم و الگوریتم سند باکس هم مانند یک فردی است که مراقب کودکان موقع بازی هستند پس به این معنی است که این سایت ها زیاد اشنایی با دنیای سایت ها ندارند و گوگل این سایت ها را به دست الگوریتم سند باکس میسپارد و برون سپاری میکند، در ضمن این کار ها زیر نظر گوگل انجام میشود پس الگوریتم سند باکس کاملا قابل اعتماد میباشد.

6- الگوریتم گوگل دنس (Google Dance)

New Year 2014 Google Logo Keeps On Disco Dancing

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشه که وقتی یک مطلب خوب و مفید میگذارید می بینید که مقاله شما صفحه اول یا دوم قرار گرفته است و شما بسیار خوشحال میشوید اما باید بگم که این خوشحالی موندگار نیست! بله همینطور است، شما بعد از مدتی میبینید که مقاله شما به صفحه 6 یا 7 تنزل یافته استو این کار الگوریتم گوگل دنس هست که این داوری میباشد. به طور کلی این اتفاق زمانی می افتد که الگوریتم گوگل دنس شما را میبیند و و به شما فرصتی میدهد که خودتان نشان دهید و میخواهد رتبه سایت شما را مشخص کند و این زمانی است که شما باید خودتان را نشان دهید. این اتفاق زمانی می افتد که الگوریتم گوگل دنس ببیند که تعداد کسانی که روی صفحه شما کلیک کرده اند زیاد شده است یا اینکه کاربران از مقاله شما خوششان امده است و ان را پسندیده است.

معمولا گوگله به شما یک یا دو روز زمان میدهد که رتبه خود را روی SERP (صفحه نتایج موتور جستجو) نشان دهید

آیا میتوان از دست رقص گوگل خلاص شد ؟

باید بگوییم که این روند الگوریتم گوگل میباشد و برای هر سایتی شاید روزی این اتفاق پیش بیاید پس جواب ما نه است.

کلام اخر !

امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشه و اگر میخواهید رتبه شما به صفحه اول ارتقاء بیابد یکی از راه های این کار خرید بک لینک است که بسیار تاثیر گذار

میباشد. پیشنهاد ما خرید بک لینک از سایت لینک ساز است 👍

 

                                       برای بررسی و خرید روی اینجا کلیک کنید